מחירי דירות בדובאי

Отправить статью

מחירי דירות בדובאי

בניגוד לסטיגמה של יוקרה, מחירי הדירות בדובאי לא כל כך גבוהים. הם אפילו נמוכים יותר מאשר בערים גדולות אחרות בעולם כמו לונדון, ניו יורק, תל אביב, מוסקבה. אנו ב-SHLOM DUBAI נעזור לך למצוא את הדירה המתאימה לתקציב שלך.

מחיר דירה בדובאי – מהמשתלמים בעולם

המשותף לכל הפרוייקטים הנמכרים כיום בדובאי מהקבלן, הוא שבכולם סטנדט הבנייה הוא גבוה והדירות יהנו ממתחם מגורים יוקרתי בבניין מטופח ומודרני, לובי מפואר, קונסיירז' 24/7 , חדר כושר ובריכת שחייה ואף מרפסת וחנייה לכל דירה שאפחלו המטבח יגיע מאובזר במוצרי חשמל ומזגן מינימרכזי. ההבדל במחירים הוא במיקום ויכולים לנוע מ-מ-8,000 ש״ח למ"ר עד ל-40 אלף למ״ר- הכל תלוי במיקום, ולמרות שאף ניתן למצוא דירות זולות יותר, ככל שמתרחקים מהמרכז, אפשרות זו פחות מומלצת מהסיבה שעדיף לבטח עצמכם עם השקעה משתלמת.

כמה עולה דירה בדובאי?

הכל כמובן תלוי בתקציב, בדובאי ניתן למצוא דירות 2 חדרים (חדר שינה+ סלון) ב-600 אלף ש״ח באזורים מסוימים לדוגמת JVC, ARJAN, AL FURJAN  ודירות יקרות יותר באזור הביזנס ביי, ומיידן שנעות במחירים התחלתיים של 1.2- 1.5  מיליון ש״ח או בדאון טאון או בקו הראשון לים באזור המרינה בהחל מ-2 מיליון ש״ח
ישנם אזורים ירוקים יותר, וישנם פחות, ישנם שכונות מתפתחות עם עתיד מזהיר, ישנם אזורים עם נוף לים או נוף אורבני , הבחירה היא רחבה ומתאימה כל תקציב.

מחירי וילות בדובאי

מחירי הווילות בדובאי גם הם מחולקים לאזורים,  אם בפאלם ג‘ומיירה ובמיידן יהיה קשה למצוא וילה בפחות מ- 15 מיליון ש“ח, משקיעים יוכלו למצוא שכונות חדשות בבניה לדוגמא הפרויקטים של damac lagoons שמאפשרות לקנות ווילות 3 חדרי שינה שמתחילים ממיליון וחצי ש״ח, או וילה עם 5 חדרים בהחל מ 2,300,000 ש“ח בשכונה ירוקה טרופית בה זורם אגם טורקיז מלאכותי.
עבור וילה בודדת עם נוף למגרש הגולף או ללגונת הקריסטל, המחירים ינועו בין 4-5 מיליון ש“ח.

אנו בשלום דובאי מזמינים אותך ליצור קשר במספר הטלפון 053-6227332 על מנת לבחור לך את ההשקעה המתאימה ביותר תוך כדי ליווי אישי מא׳ עד ת׳.

блог
Анна Дедон Вайнер

דובאי מול יעדים גלובליים מתחרים

השקעות נדל"ן: דובאי מול יעדים גלובליים מתחרים – מדוע דובאי מובילה את הדרך   בזירה הבינלאומית של השקעות נדל"ן, דובאי ממשיכה לבלוט כיעד מועדף בקרב

קראו עוד >
блог
Анна Дедон Вайнер

גידול האוכלוסייה בדובאי

מגמות, השפעות והזדמנויות בשוק הנדל“ן בשנים האחרונות, דובאי, העיר המודרנית והדינמית בחוף המפרץ הפרסי, חווה גידול אוכלוסייה מהיר ומרשים. העיר, הידועה בזכות הארכיטקטורה הייחודית, המגדלים

קראו עוד >