עשה ואל תעשה בתחום בתור משקיע ישראלי

שתפו את הפוסט:

עשה ואל תעשה בתחום בתור משקיע ישראלי

מיד אחרי חתימת הסכמי אברהם, נכנסו המשקיעים הישראלים לעולם ההשקעות הפורה באיחוד האמירויות בעיקר בדובאי. תחילה נכנסו אליו תחילה בסקפטיות רבה, תוך זמן קצר גילו שהנדל״ן בדובאי הוא יעד השקעה  משתלם ביותר עם תשואות גבוהות, ותוכניות מימון אטרקטיביות.

חושבים להשקיע בדובאי? מספר נקודות שתרצו לדעת

בדובאי פועלים מאות קבלנים ופרויקטים הנמצאים בבנייה או לקראת סיום.
הפרויקטים פזורים לאורכה ולרוחבה של דובאי, חלקם מומלצים, חלקם פחות, חלקם פופולריים, חלקם פחות, חלקם משתלמים וחלקם פחות.
כמו כן ישנם סוגי קבלנים, חלקם ממשלתיים וחלקם פרטיים וגם פה, ישנם מומלצים ופחות.
אצל כל יזם או חברת בנייה ישנו צוות מכירות, כאשר המשקיע פונה ישירות לקבלן הוא מקבל אינפורמציה מלאה על הפרויקט הספציפי. לעיתים הפרסום או הצגת הפרויקט מוגש דרך תמונה ורודה ולפעמים ורודה מידי.
אפשרי שפרויקט מסוים הוא אכן טוב ומתאים לכיסו של המשקיע אבל חובה לשאול את עצמך בתור משקיע- האם חקרת מספיק את שוק הנדל״ן בדובאי ומצאת את הפרויקט המתאים ביותר לך מכל האפשרויות שיש לשוק להציע? והאם הנך בטוח שבחרת נכון?

אנו בשלום דובאי עובדים עם כל הקבלנים הטובים, המוכרים, המוערכים, המוצלחים בשוק הנדל״ן של דובאי, מפרסמים פרויקטים באזורים נכונים, כדאיים ובעלי מוניטין טוב וגבוה וממליצים למשקיע הישראלי רגע לפני שהוא בוחר לחתום על חוזה, לתת לנו הזדמנות לתת לך פרספקטיבה רחבה של שוק ההשקעות של דובאי על ידי הכרת כל האזורים הכדאיים להשקעה ולקבל מאתנו המלצה על הפרויקטים והקבלנים הטובים ביותר בדובאי.

כידוע שוק המשקיעים בדובאי מורכב ברובו ממשקיעים ממדינות זרות, כל משקיע פונה ישירות לחברת התיווך מארץ המוצא שלו וזה נותן ערך מוסף ללקוח אשר מעדיף להתנהל עם ברוקר נדל״ן בשפה שלו, שיוכל לכוון ולייעץ בצורה המקצועית ביותר כשהוא העיניים האוזניים של המשקיע בדובאי.
למשל צרפתים קונים דרך חברות תיווך צרפתיות, רוסים דרך חברות תיווך רוסיות, גרמנים איטלקים אנגלים וכן הלאה וזה למען הנוחות המרבית שלהם כמשקיעים.
חשוב לציין שחברות שכל התיווך בדובאי אינן גובות עמלת שכר טרחה ואינן ״גוזרות קופון״ משווי הדירה.
דירה שמשקיע יבחר לקנות ישירות מהקבלן תעלה אותו דבר דרך חברת תיווך- היתרון היחידי -ערך מוסף!

היום שלום דובאי משמשת כחברה הישראלית הראשונה שמעניקה שירות מא׳ עד ת׳ למשקיע הישראלי עם צוות ישראלים בעלי תיווך מקומי המתגוררים בדובאי!

כללי
אנה דדון ויינר

גידול האוכלוסייה בדובאי

מגמות, השפעות והזדמנויות בשוק הנדל“ן בשנים האחרונות, דובאי, העיר המודרנית והדינמית בחוף המפרץ הפרסי, חווה גידול אוכלוסייה מהיר ומרשים. העיר, הידועה בזכות הארכיטקטורה הייחודית, המגדלים

קראו עוד >
כללי
אנה דדון ויינר

היעד האטרקטיבי ביותר להשקעות

איך הפכה דובאי ליעד האטרקטיבי ביותר להשקעות נדל"ן? דובאי, העיר הקוסמופוליטית והדינמית בחוף המפרץ הפרסי, הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף בקרב משקיעי נדל"ן מרחבי העולם.

קראו עוד >
Mina Rashid Dubai Emaar Construction
כללי
אנה דדון ויינר

Emaar – חברת הנדל"ן

החברה נחשבת לאחד ממפתחי הנדל"ן הגדולים והחשובים באיחוד האמירויות, היא האחראית לפרויקטים כגון בורג׳ חליפה הידוע כהגבוה והמרהיב בעולם.

קראו עוד >