דירת סטודיו בדובאי ב 500 אלף ש״ח

שתפו את הפוסט:

יש לי 500 אלף ש״ח בבנק מה אוכל לעשות איתם?

דובאי מציעה הזדמנויות ריווחיות למשקיעיה מכל העולם לרכוש סטודיו במחיר נח וזול לכל כיס שמטרתה היא כמובן השגת תשואות שבלתי אפשרי למצוא בכל מקום. מבחינת חשוב לציין תחילה במחיר כזה, מיקמה של הדירה תיהיה במרכז או בקו הראשון של הים אלא באזורים הנמצאים כ-15-20 דק נסיעה מהמרינה או מהבורג׳ חליפה. במחיר זה תוכלו לרכוש יח סטודיו לרב בגודל של כ-40 מ״ר, בבית מגורים איכותי ברמה גבוהה עם בריכת שחייה לעיתים יותר מ 2 בריכות בבניין, חדר כושר, לובי מעוצב ומפואר עם שומר בכניסה ועוד שלל אטרקציות. כל הדירות כוללות לרב מטבח מאובזר במוצרי חשמל ולעיתים ישנם גם קבלנים המוסרים דירות מרוהטות קומפלט. בנוסף יוכל המשקיע ליהנות מתכנית מימון מהקבלן ללא ריבית.

כאמור מחירי הסטודיו נעים בטווחי מחירים שונים מאזור לאיזור. אותו סטודיו באותו גודל ואף באותה רמת בנייה גבוהה, תרכשו פי 2 יקר יותר באיזור מרכזי יותר כשהתשואה לרוב תעמוד על 8%-6% אחוזים בשנה, דבר שגורם לרב המשקיעים לרכוש מספר רב של יח׳ סטודיו ״זולות ״ מאשר 1 או 2 ״יקרות״ באיזורים יקרים יותר.

אנו בשלום דובאי מזמינים אותך ליצור קשר במספר הטלפון 053-6227332 על מנת לבחור לך את ההשקעה המתאימה ביותר תוך כדי ליווי אישי מא׳ עד ת׳.

כללי
אנה דדון ויינר

דובאי מול יעדים גלובליים מתחרים

השקעות נדל"ן: דובאי מול יעדים גלובליים מתחרים – מדוע דובאי מובילה את הדרך   בזירה הבינלאומית של השקעות נדל"ן, דובאי ממשיכה לבלוט כיעד מועדף בקרב

קראו עוד >
כללי
אנה דדון ויינר

גידול האוכלוסייה בדובאי

מגמות, השפעות והזדמנויות בשוק הנדל“ן בשנים האחרונות, דובאי, העיר המודרנית והדינמית בחוף המפרץ הפרסי, חווה גידול אוכלוסייה מהיר ומרשים. העיר, הידועה בזכות הארכיטקטורה הייחודית, המגדלים

קראו עוד >