החוויות הכי שוות בדובאי

שתפו את הפוסט:

דובאי היא יעד חלומי לחופשה מושלמת, המשלבת בין מודרניות מסנוורת לצד מורשת מרתקת. בין גורדי השחקים המרהיבים, קניוני הענק, חופי הים הצחורים ושפע האטרקציות – דובאי מציעה בילוי לכל טעם וגיל. הנה 15 הדברים שחובה לעשות בביקור בעיר המדברית הקסומה.

1. תצפית פנורמית מרהיבה מבורג' ח'ליפה

המגדל הגבוה בעולם, בורג' ח'ליפה, הוא סמל דובאי המזוהה ביותר ואחת האטרקציות המרשימות בעיר. העפילו ל"At The Top", מרפסת התצפית בקומה ה-148, וצפו אל העיר המשגשגת והמדבר האין סופי ממרום 828 מטרים. חוויה בלתי נשכחת!

מומלץ להזמין כרטיסים מראש, עקב הביקוש הרב. שעות הפעילות הן 12:00 עד 22:00, והתצפית פתוחה עד חצות.

2. שופינג אינסופי בדובאי מול

קניון דובאי, הידוע בכינויו "דובאי מול", הוא גן עדן לחובבי הקניות. הקניון הענק מציע מגוון אדיר של חנויות, ממותגי העל היוקרתיים ועד רשתות בינלאומיות במחירים אטרקטיביים. לצד חוויית הקניות תוכלו ליהנות ממזרקות מים מרקדות, מופעי אור מרהיבים ומתחמי בילוי לכל המשפחה.

טיפים לשופינג חכם בדובאי מול:

  • הגיעו בשעות הבוקר והצהריים כדי להימנע מהתורים
  • בדקו את מועדי הסיילים הגדולים, במיוחד בחגים המקומיים
  • קחו הפסקות כיף באחת מעשרות המסעדות והבתי קפה שבקניון

3. שייט אל השקיעה בדובאי קריק

דובאי קריק הוא ערוץ המים העתיק החוצה את העיר. שייט בנחל, בין סירות עץ מסורתיות (אבראס) או יאכטות מודרניות, מציע זווית ייחודית להכיר את דובאי. תוכלו לחזות בקו הרקיע המרשים, לחלוף על פני שווקים תוססים, ולראות את בתי המגורים הצבעוניים לאורך הטיילת.

השייט המומלץ ביותר הוא בשעת השקיעה המהפנטת. מחירי הכרטיסים נעים בין 50 ל-150 דירהם, תלוי בסוג הספינה ומשך השייט.

4. הרפתקת ספארי מדברית

חוויה בלתי נשכחת שתיקח אתכם אל לב המדבר. סיור הספארי כולל נהיגת שטח מאתגרת בחולות האדומים, רכיבה על גמלים, תצפית בשקיעה קסומה ומפגש עם התרבות הבדואית. תוכלו להתכבד בארוחה מסורתית, לצפות במופע ריקודי בטן ולהתנסות בעישון נרגילה במחנה הבדואי.

הסיורים יוצאים פעמיים ביום, בשעות הבוקר המוקדמות או אחר הצהריים. מומלץ לבחור מארגני טיולים בעלי ניסיון ומוניטין, ולהצטייד בכובע, נעליים סגורות וקרם הגנה.

סוג ספארי מחיר ממוצע לאדם משך הטיול
בוקר 350 דירהם 5 שעות
שקיעה 450 דירהם 7 שעות
לילה 550 דירהם 5 שעות

5. צלילה בין אוצרות הזהב של סוק דובאי

השווקים המסורתיים (סוקס) הם אחד מסודות הקסם של דובאי. סוק הזהב, Gold Souk, הוא שוק תכשיטים מהגדולים והעתיקים במזרח התיכון. כאן תמצאו מבחר מדהים של צמידים, שרשראות, עגילים וטבעות בעיצובים מרהיבים. ניתן להתמקח עם הסוחרים על המחיר, אך דרוש ידע בסיסי באיכות הזהב כדי לוודא שאתם מקבלים תמורה הוגנת לכספכם.

"דובאי היא פנינה נדירה השוכנת לחופי המפרץ הפרסי. העיר מתהדרת בשילוב מופלא בין עבר להווה, מזרח ומערב, מסורת וקדמה."

נסיך מוחמד בן ראשיד אל מכתום, שליט דובאי

עוד שווקים שכדאי לבקר: Perfume Souk המתמחה בבשמים אוריינטליים, ו-Spice Souk עם שלל תבלינים אקזוטיים וצמחי מרפא.

6. רענון קייצי בפארק המים ווייד דובאי

כשהחום הכבד של המדבר תוקף, אין כמו להתרענן בפארק המים הגדול ביותר במזרח התיכון. ווייד דובאי (Wild Wadi) ממוקם מול חוף ג'ומיירה ומציע למעלה מ-30 מתקני מים לכל הגילאים, ובהם המגלשות הגבוהות והמפחידות בעולם.

  • אומגה – מגלשת אקסטרים הגבוהה בפארק, מעל 30 מטר
  • ברנדן – שלוש מגלשות מערבולות מסחררות
  • נהר העצלנים והבריכות הרדודות – אזור מנוחה ורגיעה
  • גלי הענק – בריכת הגלים הגדולה באזור שמדמה ים סוער

מחיר הכניסה לפארק הוא 215 דירהם ליום מלא, אך בדקו מבצעים לחבילות משולבות עם אטרקציות נוספות בעיר. מומלץ להגיע עם בגד ים, מגבת, נעליים נוחות וקרם הגנה.

7. טעימות גורמה וחיי לילה שוקקים

דובאי ידועה כאחת מבירות הקולינריה הטובות בעולם. בעיר תמצאו עשרות מסעדות שף יוקרתיות, לצד מאכלי רחוב מקומיים אותנטיים. אל תחמיצו את "ZUMA", מסעדה יפנית נחשבת עם רולים ייחודיים, סלטים אסייתיים וקוקטיילים אקזוטיים. למאכלים מסורתיים של המפרץ הפרסי, כמו מג'בוס ותבשילים פיקנטיים, שווה לבקר ב"משוואר אלבחר".

בתום ארוחה טובה, צאו לחווית הבילוי הלילי הסוערת של דובאי. מועדוני יוקרה, ברים מעוצבים, מסיבות חוף ומופעים עולמיים – העיר מציעה הכל. מוקדי הבילוי הפופולריים ביותר הם איזור המרינה, ג'ומיירה ומתחם מאדינאט.

8. רגיעה בחופי ג'ומיירה

אם אתם מחפשים מנוחה משאון העיר, רצועת החוף הלבנה של ג'ומיירה היא המקום המושלם. החוף נמתח על פני קילומטרים ארוכים, עם חול רך וים טורקיז צלול. כאן תוכלו להתרווח על מיטת שיזוף, לשחות, לשחק במשחקי חוף או להשכיר ציוד לספורט ימי.

רצועת המלונות והמסעדות היוקרתיות של ג'ומיירה שוכנת בסמוך, ובהם בתי המלון המפורסמים בעולם – בורג' אל ערב ואטלנטיס. כדאי לשלב ביקור גם באי המלאכותי הקסום "Palm Jumeirah", שנבנה בצורת עץ דקל ונחשב פלא הנדסי.

9. מבט אל העבר באל פאהידי

רובע אל פאהידי ההיסטורי, הידוע גם בשם אל בסתאכייה, ממחיש את דובאי של פעם – שכונת בתי חימר ומבני קורל מסורתיים במבוך של סמטאות ציוריות. כאן תגלו את צדה האותנטי והמרתק של העיר.

בין האתרים החשובים באל פאהידי:

  • מוזיאון دובאי – מציג את תולדות האמירות ואת מורשת הדייג והצלילה
  • בית השייח' סעיד – הארמון המשוחזר של שליט דובאי מהמאה ה-19
  • שווקי הטקסטיל, התבלינים והזהב המקוריים

כדאי להקדיש לביקור ברובע כמה שעות, במיוחד בשעות הבוקר או לקראת ערב כשהחום יורד. בלב הרובע תמצאו בתי קפה קטנים ומזנונים עם אוכל מקומי זול וטעים.

10. שופינג מפנק באמירייטס מול

עוד היכל קניות מרשים הוא קניון אמירייטס, הממוקם ליד שדה התעופה הבינלאומי של דובאי. בקומותיו ה-4 מעל 600 חנויות של מותגי יוקרה, רשתות בינלאומיות ובוטיקים אופנתיים. המבנה האדריכלי מעוצב כמו ארמון, עם תקרות סטוקו מפוארות, רצפות שיש ופסלים מרהיבים.

גולת הכותרת היא מתחם הסקי, Ski Dubai, המשתרע על שטח של 22,500 מ"ר. תחת כיפת השלג המלאכותית תמצאו 5 מסלולי גלישה לכל הרמות, snowpark לילדים, אזור החלקה על הקרח והתנסות מודרכת עם פינגווינים.

11. מופע מזרקות מרהיב בדובאי מול

בלב האגם המלאכותי שלפני קניון דוב

כללי
אנה דדון ויינר

דובאי מול יעדים גלובליים מתחרים

השקעות נדל"ן: דובאי מול יעדים גלובליים מתחרים – מדוע דובאי מובילה את הדרך   בזירה הבינלאומית של השקעות נדל"ן, דובאי ממשיכה לבלוט כיעד מועדף בקרב

קראו עוד >
כללי
אנה דדון ויינר

גידול האוכלוסייה בדובאי

מגמות, השפעות והזדמנויות בשוק הנדל“ן בשנים האחרונות, דובאי, העיר המודרנית והדינמית בחוף המפרץ הפרסי, חווה גידול אוכלוסייה מהיר ומרשים. העיר, הידועה בזכות הארכיטקטורה הייחודית, המגדלים

קראו עוד >