קנה דירה בדובאי עם תוכנית תשלום ללא ריבית

שתפו את הפוסט:

דירה בדובאי עם תוכנית תשלום ללא ריבית

שאלת המימון היא סוגיה מרכזית אשר מעניינת משקיעים בנדל"ן בדובאי. כאשר לא לכל אחד יוכל לשלם מזומן עבור דירה. כדי להתגבר על בעיה זו, היזמים מציעים תוכניות מימון. תוכניות התשלום המוצעות על ידי מפתחי הנדל“ן/היזמים בדובאי הן למעשה לוחות תשלומים רב-שנתיים. לפיכך, המשקיע יצטרך לשלם עבור דירתו במספר תשלומים, המתחלקים למהלך הבנייה עד למסירת המפתחות ואת החלקו השני של סכום ניכר מהדירה לאורך מספר שנים לאחר מסירת המפתחות. אידיאלי למשקיעים כי במקרה זה חלק גדול מהדירה ימומן ישירות מדמי השכירות שנגבים מהשוכרים.
ישנן תוכניות תשלום שונות אצל קבלנים בדובאי- חלקן נמתחות לתשלומים ללא ריבית במהלך 2-10 שנים לאחר קבלת המפתח!
בסוג כזה של תוכנית תשלומים, ירשום היזם/הקבלן הערת אזהרה בטאבו על שמו (נרשם המחלקת ה-DLD במחלקת הקרקעות של דובאי ) והיא תוסר רק אחרי שיסיים הרוכש לשלם לקבלן את מלוא הסכום.

כיצד אוכל לדעת מהן תוכניות התשלום הטובות ביותר הזמינות?

כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו לשלום דובאי, ואנו נתאים לכם את הפרויקט המתאים לתקציבכם ולפי הקצב שבו נח יהיה לכם לפרוס את התשלומים. משקיעים שנמצאים בדובאי וירצו לראות ולהרגיש מקרוב מוזמנים לתאם מראש פגישה שבעקבותיה ניקח אתכם לפרויקט עצמו, למשרדי הקבלן, לאיזור בו נמצא הפרויקט ולדירה לדוגמא של הפרויקט עצמו שם נסביר מא‘ עד ת‘ על תהליך הרכישה.

כללי
אנה דדון ויינר

דובאי מול יעדים גלובליים מתחרים

השקעות נדל"ן: דובאי מול יעדים גלובליים מתחרים – מדוע דובאי מובילה את הדרך   בזירה הבינלאומית של השקעות נדל"ן, דובאי ממשיכה לבלוט כיעד מועדף בקרב

קראו עוד >
כללי
אנה דדון ויינר

גידול האוכלוסייה בדובאי

מגמות, השפעות והזדמנויות בשוק הנדל“ן בשנים האחרונות, דובאי, העיר המודרנית והדינמית בחוף המפרץ הפרסי, חווה גידול אוכלוסייה מהיר ומרשים. העיר, הידועה בזכות הארכיטקטורה הייחודית, המגדלים

קראו עוד >